Hotel Expo- skvělá volba pro uspořádání pracovní či soukromé akce. Náš profesionální tým se stane partnerem při plánování a realizaci jakékoli akce.
Nabízíme Vám prostory pro konferenci, tiskovou konferenci, obchodní jednání, semináře, prezentaci, aukce, firemní školení či oslavu. Uspořádejte u nás rodinnou oslavu při příležitosti narozenin či promoce. Rádi pro Vás připravíme oběd, večeři, raut, banket, svatební hostinu. Vyjdeme vstříc Vašim přáním a požadavkům.
K tomu nabízíme:
Konferenční sál v 5. patře
- kapacita 90 osob - 116 m2 14,5 x 8,0 m
- zajistíme konferenční techniku dle Vašeho požadavku
- připravíme občerstvení během přestávek
- klimatizace, denní osvětlení, wifi zdarma
- Oběd či večeři nabízíme v hotelové restauraci formou bufetu nebo servírovaného menu
Jednací salonek v přízemí
- kapacita 20 osob 33,5 m2: 7,2 x4,6
- klimatizace, denní osvětlení, wifi zdarma
Restaurace s terasou
- příjemné posezení během letních měsíců
Parkování
- Během jednání nabízíme parkování v podzemní garáži, cena 40,-Kč/hod.
více fotografií zde>>
Související dokumenty: