Hotel Expo je výborná volba pro uspořádání : konference, obchodní jednání, prezentace, aukce, školení, svatební hostiny, firemní oslavy, semináře, tiskové konference, promoční oslavy, rauty, bankety, a další eventy.
Náš profesionální tým se stane Vaším partnerem při plánování a realizaci jakékoli akce. Vyjdeme vstříc Vašim požadavkům a přáním, připravíme Vám občerstvení pro každou příležitost.
Hotel Expo disponuje 2 konferenčními místnostmi s maximální kapacitou 90 osob, s denním světlem, Wi-fi internetem a klimatizací. Nabízíme též kancelářské služby a parkování v hotelové garáži.
Konferenční sál (V. patro)
- konferenční technika dle Vašeho požadavku
- občerstvení pro účastníky jednání
- klimatizace, denní osvětlení, wifi zdarma
- výhled na Výstaviště a Prahu 7
- kapacita 90 osob - 116 m2 14,5 x 8,0 m
jednací Salonek (přízemí)
- klimatizace, denní osvětlení, wifi zdarma
- kapacita 20 osob 33,5 m2: 7,2 x4,6 m
další fotografie zde>>
Související dokumenty: